Profil časopisu FREESKI
Obsah
FREESKI bude na vysoké grafické a polygrafické úrovni, jak
je dnes u podobných life-style titulů nezbytné. Obsahem bude
přesahovat od sportu k životnímu stylu s tím, že hrubý poměr
sledovaných témat bude 60–70?% newschool a 30–40?% freeride.
Cílová skupina
Zejména mladí lyžaři ve věku 12–25 let, kteří se identifikují
s „freeski“ životním stylem. Freeski se dnes mezi mládeží šíří
snad ještě rychleji, než před časem snowboarding, předpokládáme,
že dnes je čas, kdy si mladí lidé začínají tvořit vztah k symbolům
a značkám, který jim vydrží po další dlouhou část života. Očekáváme,
že část čtenářů budou i zralí fajnšmekři lyžařského sportu,
zejména freerideři.
Podpora prodeje
Promo výtisky zdarma ve vybraných prodejnách, dárky pro předplatitele,
příbalové dárky, soutěže, redakční spolupráce s časopisy o životním
stylu a časopisy pro mládež a podobně.
Partnerství: The North Face Ski Challenge, NS7 (první český
newschool team složený z nejlepších českých jezdců, bez nadsázky
neoficální reprezentace), o dalších partnerstvích jednáme.
Periodicita
FREESKI vyjde v sezóně 2011/12 1krát – 17.11.
Distribuce
Prostřednictvím sportovních prodejen, trafik a předplatného.